Wednesday, June 28, 2006

to my teacher and friend - Michelle Goodrich(Meg)

It's very shock when I received a sad news from Claude - Blogging in Paris that Michelle from Mandirin Design Daily has gone. I found her blog from Wong Teck Jung - 无聊小站 with our Christmas Thread until now. She was like teacher and friend for me. Thanks Meg, rest in peace. A Special Blue Rose for you, Meg 当Claude在我的留言信箱告诉我 Michelle 再上个周末去世了,我还在想:“那个Michelle?”。今天我才发现原来是Mandarin Design 的 Meg! 我真得很惊讶,我也很伤心。我第一次浏览她的部落格(与其说部落格,不如说是一个充满资讯和分享知识的地方。)是在无聊小站那次得圣诞节的tag。从那次之后,我一直有浏览她的网站。当我有制作网页的疑问,我会到那儿看看,我经常都能到那儿得到答案。Michelle无私的分享让很多朋友能够好好的制作他们的部落格,我是其中一个。虽然她看不懂华语,马来语,在她的 House of Mandarin 却有来自世界各地的朋友。 安息吧,Michelle Goodrich。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home